Jag och länkarna...

Finns inte er länk längre med? Det beror på att jag har två kriterier för länkarna:

1. Att hemsidan/bloggen ska uppdateras kontinuerligt, minst en gång/veckan
2. Att jag är inne på den sidan nästan varje dag

Jag använder nämligen länkarna som ett hjälpmedel för mig själv, det är de sidor jag kollar i princip varje dag. Det är så många som är duktiga på att länka till alla möjliga, och med hjälp av t.ex.
Google går det lätt att hitta dit man vill, så jag ser ingen slags allmännytta med länkandet utan har helt egoistiskt gjort en storrensning. Nu kan det ju vara så att jag missat några länkar, skriv gärna en kommentar så lägger jag in dem igen då.


Kommentarer
Postat av: Magdalena med Pepzi & Tequila

Håller med dig när det gäller kriterierna. Jag ska vårstäda min länklista ;-)

Länklistan har man mycket för sin egen skull och det är ju de länkar som man finner intressanta som man har med och som man ofta besöker.

Ps. Jag är lite nyfiken på din nya hemsida? När är det releaseparty ;-)

Postat av: Hanna

Tänkte precis på den, måste ta tag i det och bränna en skiva till min snälla "snickare" så hon kan göra klart resten.

2006-02-09 @ 08:06:56
Postat av: slots

In fact showdown rolling over slots ragged first variations zero.

2006-08-04 @ 20:40:18
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

Welcome slow spending paint base free slots.

2006-08-04 @ 20:40:23
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

When slow counting number street outs 888 come beard trips stack pair.

2006-08-05 @ 12:23:32
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback