JAG FÅR TÄVLA LAG!!!

Anmälde mig till Byrackarns erbjudande och jag KOM MED!!! Det hade varit så många som anmält sig så det blev två small-lag. Ååååh så kul! Nu får jag (viktigast av allt) ett lag att tävla med i Kumla och dessutom får jag träna lite för Camilla (som jag dessutom ska gå två kurser för i vår). Mitt hjärtas fröjd och glädje...* Nu gäller det att vi jobbar på i vår så vi inte skämmer ut oss. Det "kvittar" ju med en disk hit eller dit när jag tävlar individuellt, men man får ju tänka på laget :)
 
Ikväll har vi tränat i Ökna. Första banan gick så dåligt första gången jag försökte. Jag bara kände neeeeej, inte idag igen. Men sen lossnade det helt och resten av passet kändes skitbra. Åh vilka grymma kontaktfält han gör på träning, så himla duktig!! Sen får vi väl se hur det går på tävling, men vi tränar vidare såklart.

Är på så himla bra humör, har en så rolig vår och sommar att se fram emot och det är bara sex dagar kvar tills det lilla monstret kommer. Life's good! (Man ska ta ut glädje i förskott för tänk om man bryter benet eller nåt. Då har man i alla fall hunnit vara glad innan.)

Ikväll sitter jag framför datorn, äter chips och dip (har varit superduktig hela veckan så det är jag värd). Imorgon ska vi gå en långis med Malin & Charlie, träna agility och på kvällen ska jag och Malin ut och dansa. Måste nog ringa och kolla om det finns nån förfest vi kan gå på nu kom jag på. I annat fall blir det party här och sen utgång. Bäst att passa på att festa innan jag har en valpis hemma. Jag har massa dricka kvar sen mellandagarna då jag var sjuk och det är bäst att dricka upp innan det blir gammalt ;)

Hoppas ni får en härlig helg!

*Jeremiah, 15 kapitlet :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, vad kul, då ska vi konkurrera i Kumla på lagen alltså!

Vad är det mer med för människor i lagen då?

Postat av: Hanna

Ewa med lancashire heeler Tilda är den enda jag kände till. Spännande värre!

2006-02-20 @ 20:52:58
Postat av: slots

Based on spice spread tournaments river free slots mechanic risk bluff kings?

2006-08-04 @ 20:40:51
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

No up online baccarat island!

2006-08-06 @ 04:58:39
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback