Undrens tid är inte förbi!!

I morse sov hundarna fortfarande, Monster under armen och Lennox på benen, när jag vaknade vid 9. Vad underbart!! Lennox har ju alltid varit morgontrött så jag var bortskämd med att få sova hur länge jag ville lediga dagar. Tills Monster gjorde entré i vårt liv. Vid 05 har han börjat bli orolig, hoppa ned från sängen, tassa omkring (tipp, tapp, tipp, tapp) och försöka väcka mig. Jag har stängt in honom i buren bredvid sängen ibland och ibland har han somnat om i sängen av sig själv. Men samtidigt så vet man ju inte hur nödig han är och det är ju väldigt elakt att inte ta ut honom på en promenad om han nästan kissar på sig.

Men nu kanske det börjar vända? De ligger kvar på vardagmorgnar när jag går upp och duschar och så idag då, när det kändes som han kunnat sova hur länge som helst. Åh vad härligt!

Vi har mysmorgon, varit på en kort promenad och ätit frukost. Nu tror jag vi ska lägga oss igen ett par timmar och se på tv. Måste dock åka hemifrån vid senast 11. Vill hinna gå en rejäl promenad innan uppvisningen.

Vad gör ni i helgen?

Kommentarer
Postat av: Helene,Bonzo,Meija

Vi har inte planerat något speciellt i helgen,tar det som det kommer,underbart!!
Är så himla träningssugen på agility.Vill träna imorgon på 4 H.Vovvarna har blivit behandlad för 2:a gången mot löss (i torsdag) och det finns inte något spår i pälsen.Kliar sig dock lite av schampot.Tror du det är OK att träna imorgon?

2006-12-16 @ 13:53:49
Postat av: Hanna

Det borde det väl vara tycker jag. Jag ska också träna så då ses vi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback