Placering 1, öppen hoppklass

I fredags kväll var det tävling: klubbmästerskap för Karlstad BK's medlemmar och således inofficiell för oss andra. Efter fyra dagars träning så tänkte jag att Lennox nog skulle vara ganska trött. Men oj vad förvånad jag blev i första klassen, en öppen agilityklass. Han sprang av banan efter två hinder och ville inte komma till mig. Han såg ut som att han sprang och letade efter något, men jag vet att han ofta går iväg och nosar när det blir för mycket för honom. Till slut fick jag tag på honom och kollade så han inte haltade eller verkade ha ont nånstans. Sen fick han vila i hagen medan jag körde lite klicker med Monster.

Innan den öppna hoppklassen så gick jag bort till framhoppningshindren med honom och då var han helt plösligt så himla laddad. Så jag startade klassen och vi vann.

Vilken konstig tävlingsdag!






Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis !!!

2006-08-18 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback