Våren är verkligen här


29754-73

Så här härligt hade vi det den där annandagen i sommarstugan. Monster var för vild för att fastna på bild, han springer just nu bakom mamma. Mina familjemedlemmar satt fint leende när jag skulle ta, men min kamera var så seg (dåligt batteri) så de hann börja äta och prata igen innan det knäppte. Men de får se lite kocko ut. Sara, pappa, Lennox och mamma.

Igår var vi till brukshundklubben och beträdde planerna för första gången sen i höstas. Lennox skickade jag genom fyra pinnar med en boll efter och med mig i alla möjliga konstiga positioner. Det gick jättebra, han var superladdad, men koncentrerad. Med Monster tränade jag lite utställning, att trava och att stå fint. Dessutom fick de härja på gräsplanen vid stugan.

Idag har vi varit till Karlstad BK en sväng. Vi hann dock inte vara där speciellt länge för sen behövde Niklas ha bilen till viktigheter. Jag körde några kontaktfält på a-hindret med Lennox och Monster fick mest springa och härja. Lite inkallning blev det förstås och han var jätteduktig och följsam.

Imorgon ska jag på kurs till Säffle.

För övrigt pluggar jag, söker jobb, jobbar, lägger in anmälningar till utställningskatalogen inför Hammarös inoffare och har rätt så fullt upp. Min ena agilitykurs som jag håller i börjar på tisdag, sen börjar tävlingskursen jag ska gå, den 28/4 tävlar jag och Helen i Stockholm och den 1/5 utställningsdebuterar Monster.


Kommentarer
Postat av: slots

A lot slots spending buster live represent.

2006-08-04 @ 20:40:16
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback