Valborgshelgen

Idag är det torsdag och jag ska till Karlstad BK och äta pinnetårta (Catharina med Indra har plockat pinnar i agilityn) samt kolla mitt utställningstält. Jag och Helen ska försöka sätta ihop det så vi kan ha med det till Stockholm.

Imorgon, fredag, ska jag åka ut och gå femman med hundarna tidigt på morgonen så att de sover gott i bilen sen. På förmiddagen (kanske typ 10?) kommer Helen och hämtar mig och så åker vi mot Stockholm.

Vi ska checka in på hotellet (ska bo på Scandic Malmen, på söder) och sen ska vi gå på stan några timmar. Jag behöver shoppa lite. Sen möter vi upp syrran, hon ska bo med mig, Lennox & Monster på vårt hotellrum (Helen & Bonzo har ett eget rum, det kändes smidigast med tanke på valpen).

På lördag förmiddag ska vi äta en lång hotellfrukost och sen åka till tävlingsplatsen. Efter tävlingen åker vi hem mot Karlstad, det blir nog en sen lördagskväll kan jag tro.

På söndag ska vi nog slappa, kanske träffa Malin och hennes Charlie men i övrigt vila och förbereda oss för måndagen. (Monster lär ju vara trött efter Stockholms-resan) På måndag, den 1 maj, ska ju Monster ställas ut för första gången. Kan säga att min träning stagnerat lite, men det är ju bara en inoffare och hur mycket kan man kräva av en valp som är fyra månader och två dagar?


29754-74

Det här är livet för en dvärgpinscher. En skön grusväg man kan rejsa hur snabbt man vill på, gärden på båda sidorna med massor av sorkdoft och en polare (Charlie syns som en prick där framme).

Kommentarer
Postat av: 888

Exception second 888 trips?

2006-08-05 @ 12:21:28
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback