Tävling Fagersta

Oj vad jag har uppdaterat dåligt senaste tiden. Men jag har tappat greppet om allt, har inte svarat på mail och ligger efter med massa saker. Den här veckan måste jag ta tag i saker och komma ikapp. Jag har sökt sommarjobb (var på intervju igår, fyra får jobbet och tolv var uttagna till intervju av 260 sökande, så jag håller tummarna) och haft fullt upp med en del annat.

I helgen var vi på tävling i Fagersta. Lite knäppt att gå upp halvfyra ( Helene hämtade mig halvfem) och åka tre timmar i snöoväder för att tävla en klass kan tyckas. Men, men. Vi diskade oss tyvärr i agilityklassen och då det var en klass 1-tävling så fick vi ju inte tävla hoppklassen, så det blev en kort tävling.

Monster var så himla duktig. Först så var han tyst och snäll i bilen. Vi stannade en gång och då kissade han med en gång och sen sov han igen. Vi kom fram i sista sekunden och Monster som upptäckt att han kan skälla och definitivt inte är van vid så många hundar och en så stressig stämning skällde lite när jag tog ut honom ur bilen. Jag lockade med blodpudding och lyckades avleda honom bra.

Jag var tvungen att springa in på banvandringen med en gång så jag skickade in hundarna i buren och gick banan. Sen var det dags att värma upp Lennox och då fick Monster ett färskt märgben i buren som han gnagde på. Efter vårt lopp ville han inte komma ut, utan fortsätta gnaga på benet. Men jag tog ändå ut honom så han fick rasta sig och sen fick han sitta i mitt knä, där han somnade, medan vi hejade på Helene och Bonzo. De gjorde två jättesnygga lopp och de sista pinnarna är sååå nära. Lennox sov i buren under tiden.

Hela hemresan sov hundarna gott, Monster var nog trött efter alla intryck. Han gnällde lite och då stannade vi direkt. Då kissade och bajade han och sen ville han in i bilen igen och sov hela vägen hem. Så skönt med hundar som trivs bra med att åka bil och kan koppla av så i buren.

Nu ska jag klippa klorna på hundarna. Jag fyllde 26 igår och Niklas hade ordnat en så mysig födelsedagskväll åt mig ♥ Ikväll ska jag ut med mina tjejkompisar och käka, vi blir tio stycken. Hundarna får vara hemma och se på hockey med N.



29754-67
Bilden blev lite konstig, men vovven med fladderöronen (tror de kommer resa sig) är ett litet monster, som sekunderna efter somnade under min jacka.


Kommentarer
Postat av: Maud

Grattis i efterskott!
Både för Agility pinschern och din födelsedag!

2006-04-04 @ 15:58:25
Postat av: Hanna

Tack Maud!

2006-04-04 @ 16:00:47
Postat av: Lisa

Tss,...söta öron på lilla monstret!

Postat av: Helene

Grattis i efterskott!
Hoppas du haft en bra födelsedag och fick de presenter du önskat dig.
Ha det så kul ikväll!!

2006-04-04 @ 20:12:59
Postat av: Ann och Izaac

GRATTIS i efterskott till er båda.
Hoppas vädret snart tillåter en dp-träff, så man har chans att möta Monstret live.
Kram från oss

2006-04-04 @ 22:07:31
Postat av: Hanna

Tack alla!

2006-04-06 @ 10:04:00
Postat av: 888

Unhappily easy game www 888 info case outs?

2006-08-05 @ 12:21:37
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

Just weak 888 info out variance!

2006-08-05 @ 12:23:32
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback