Stressigt värre

Igår var det ju AIU. Men då ringde en kille från Falun som ville köpa min bil. Han skulle skicka en bekant som bodde i Karlstad så jag och pappa skyndade oss att byta däck på bilen och greja lite. Men sen hade han som skulle kolla fått fel på sin egen bil och kunde inte komma så han skulle komma idag istället. Jag missade AIU-passet, men att sälja bilen får gå före för jag behöver verkligen pengarna. Men det kändes ändå trist eftersom det är intressanta ämnen.  

Ikväll blir det stressigt värre. Vi ska flytta agilityhindren från HBK till 4H-gården kl. 17 och sen ska jag ut och äta med HU klockan 18.30. Jag slutar 16.30 och det är bra om jag hinner hem och byta om innan hinderflytten så att jag kan åka direkt till stan och middagen sen. Blä.. stressigt värre! Undrar när killen tänkt komma och kika på bilen? Måste nog ringa och be att han kommer efter 20.30. Annars vet jag inte hur jag ska få ihop det. Fast det ska bli jättemysigt att gå ut och äta med tjejerna och det blir bra att få hindren till 4H så jag ska inte vara alltför gnällig. 

Imorgon är det onsdag och då ska jag hinna shoppa lite på lunchen. På kvällen ska vi bara packa och ha tvättstuga och på torsdag vid lunch kommer pappa hem från jobbet och passar Lennox och jag och Niklas åker på vår efterlängtade minisemester. Vad är väl tre veckor i Thailand mot Kielkryssning och julmarknad i Lübeck? Skojar bara, det ska bli helt underbart att få lite julstämning och mys, bara jag och Niklas.

Idag har jag tagit med lite skinka för jag tänkte att vi skulle kunna hitta på nåt kul i regnet. Jag har inte med speciellt regnvänliga skor så vi får anpassa oss efter det och inte springa i mossan.

Hoppas ni får en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, nu har jag efteranmält ;) Så vi ses på söndag och sen igen den 8 januari!

Postat av: Hanna

Vad kul!!

2005-12-06 @ 09:43:16
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är bara att börja packa... Och övertala Niklas :)

2005-12-06 @ 10:17:11
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Åsa

Bea har ju börjat träna så med Soda, hon tror på det. Lovis kör ju (på träning) med att lägga sig, fast med två på två av. Att lägga sig snabbt är lite av Lovis grej så jag tror hon gillar det bäst. Huvudsaken är nog att de ska göra nåt som de tycker de är DUKTIGA på där, att de ska längta dit och vilja dit så fort som möjligt.

2005-12-06 @ 16:04:07
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Sara o Eddi

hihi..=) det är så skoj o läsa om allt ni hittar på.. du är i farten hela tiden=) du kommer bli en riktig stål-mormor med rollator när du är gammal! Hälsa Lennox från Eddi att han är ledsen att han var så juckig sist dom sågs.. *skrattar* o ha en undebar weekend=) kram på er

2005-12-06 @ 16:49:51
URL: http://hem.bredband.net/eddihund
Postat av: Emelie & Hobbe

Hejsan!
Ja, det handlar om adressen i Hobbes gästbok, dumt egentligen, ska nog plocka bort.
Härligt att se en mini-Hobbe med egen blogg! :) Vrkar vara en himla go hund :)

2005-12-06 @ 18:53:12
URL: http://www.hobbe.nu
Postat av: Ann och Izaac

Hejsan!
Tänkte bara kika in lite. Kanske ses vi den 11/12
Kram

2005-12-06 @ 23:29:17
Postat av: Hanna

Åsa - ja det verkar himla smart!

Sara - hehe, eh.., tack? Jag tror förresten inte Lennox brydde sig så mycket. Eddi är en liten goding!

Emelie - aha!

Ann - absolut! Jag håller tummarna!

2005-12-07 @ 08:04:05
URL: http://hannaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback