Långhelg!

I torsdags åkte vi mot Kiel. Pappa hade redan hämtat Lennox och de åkte till Skutberget för att gå femman. Vi hade en jättemysig resa, sov som två små stockar i vår hytt, åt jättegott julbord, handlade i taxfreen och köpte marsipan i Lübeck. Himla mysigt med en minisemester. Lennox hade det hur bra som helst hos mamma och pappa (som vanligt). Han sov under täcket hela natten, fick långa promenader och det var en trött och nöjd liten kille som kom hem.

Igår var jag i Stockholm och på Hund 2005. Åh vilka söta dvärgpinschrar...
Delli & Doris, Felix, Ivy och Hallon. Och många, många fler. Men när jag kom hem och möttes av en studsandes, svansviftandes, superglad liten Lennox så såg jag direkt att han slog varenda champion. Han är världens bästa.

Jag hann även se agilityn och shoppa lite. Det blev inte så mycket i år, en stor pipmus till Lennox och lite smått och gott.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej, jag såg dig inte :( Försökte skutta iväg o hälsa på lite folk nån gång då och då när jag såg nån, men dig såg jag inte ens.

Nä, jag hoppas nog Sundsvall :) Men Kungsbacka blir det!

Postat av: Magdalena med Pepzi & Tequila

Va, vad det allt om årets utställning *skojar*

Det måste ha varit roligt att se så många pinnar under ett och samma tak. Se 80 olika individer av samma ras - häftigt!

Ni verkar ha haft en toppenhelg och även Lennox. Föräldrar och svärföräldrar är toppenreservhussar och mattar.

2005-12-12 @ 19:44:24
URL: http://www.dogbytes.se
Postat av: Carola

Hej Hanna!

Hoppas att allt är bra med dig och Lennox.

TACK för gratulationerna ;-) Nu har vi landat och allt känns bra med helgens resultat.

Ha det bra
MvH
Carola & Co

2005-12-13 @ 21:50:46
URL: http://www.camalis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback