Julklapp till hunden

Jag är väldigt dålig på att köpa julklapp till hunden. Han fattar ju ändå inte att det är jul, är inte särskilt förtjust i ben och enligt min brorsa börjar han bli tjock och behöver inte äta onödigt godis. Dessutom har han massor av leksaker.

Han ska i vilket fall (men nog inte till jul) få ett nytt tjockt täcke som Hanna T ska sy, av en dunjacka. Jag ska köpa fleece till foder och lämna till Hanna. Måste bara komma ihåg detta. Det vore nog skönt för honom när vi ska till Kungsbacka 8 januari.

Jag får förresten åka ensam till Kungsbacka, jag skulle vilja ha en kompis med hund i small eller medium som liksom jag vill åka på typ varje tävling. Men som tur är så träffar jag ju
Åsa på de flesta :)

Jag tror jag åker dagen före och försöker få sova hos nån, ev. på hotell. 3 timmar och 41 minuter ensam i bil. Nästan så jag börjar ångra mig. Fast äsch, det blir ju kul att tävla.

Kommentarer
Postat av: sara

Men jag kanske kan åka med till kungsbacka...jag är iaf ledig 8 jan å kvar hemma i k-stad:)

2005-12-20 @ 13:16:46
Postat av: Hanna

Jag tror mamma och pappa funderade på att skjutsa hem dig och Erki den helgen... Men tusen tack annars!! Du är ett gulle.

Postat av: Magdalena med Pepzi & Tequila

Här är en till som är urusel på julklappar till hundarna. Däremot ska de få smaka på julbordet ;-)

2005-12-20 @ 19:54:41
URL: http://www.dogbytes.se
Postat av: Åsa

Jag ska fråga Bea om du kanske kan hänga på oss o sova hos hennes pappa! Jag åker till Gbg den 7 iaf.

2005-12-21 @ 12:28:01
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Hanna

Vad snäll du är, men det är nog lugnt annars. Ni är ju redan två som ska sova där och det vore ju lite synd om pappan.

2005-12-21 @ 15:30:05
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback